Za nami uroczyste zakończenie projektu Społeczne Kreatyfki – szkoła reklamy słusznych idei, które odbyło się 24 czerwca w Hotelu Pod Lasem w Chynowe. Ujawniamy tajemnice kampanii!

W twórczej imprezie oprócz wzięli udział gości specjalnych: Wójt Gminy Jasieniec Marek Pietrzak, Teresa Knyzio – Wiceburmistrz Warki, Zastępca Burmistrza Gminy i Miasta w Grójcu Karol Biedrzycki, oraz sekretarz Gminy Chynów Maria Jaskółowska. W spotkaniu uczestniczyli oczywiście też opiekunowie lokalni – Ewa Karkowska, Dorota Macioszek, Ilona Feliksiak i Sławomir Zalewski, cały zespół projektowy,  eksperci współtworzący kampanie i oczywiście młodzi twórcy kampanii – aktywna młodzież z czterech gmin: Chynowa, Jasieńca, Grójca i Warki.

Podczas spotkania kończącego realizację projektu młodzież mogła zaprezentować swoją kilkumiesięczną, owocną pracę pierwszym odbiorcom – widzom. Prezentowali swoje kampanie i w ciekawy sposób animowali gości: można było sprawdzić jak poprawnie złożyć komputer, ile cukru jest w jogurcie, co robi kropla ze skałą i co niektórzy młodzi ludzie noszą w plecaku. Wszystkie kampanie dotyczą ich najbliższego środowiska lokalnego lub grup rówieśniczych. A tematów było wiele – od sportu i zdrowia, aż do pamięci o wydarzeniach historycznych w naszym powiecie.

Co niezwykłego przygotowali młodzi ludzie? Podczas spotkania każdy z gości mógł swobodnie podjeść do każdej z prezentacji i interaktywnie zaangażować się w jej realizację – poprzez bezpośredni kontakt z ich autorami, dający możliwość wymiany doświadczeń i reakcji na bardzo często nietuzinkowe pomysły młodzieży.

Udział lokalnych włodarzy dał aktywnej młodzieży możliwość bezpośredniego kontaktu z instytucjami samorządowymi, do nich również kierowane są przecież kampanie stworzone w ramach projektu Społeczne Kreatyfki – szkoła reklamy słusznych idei.

Podczas zakończenia wręczono również podziękowania dla grupy badaczy z Gminy Warka  uczestniczących w projekcie, których ambitnym zadanie było zdiagnozowanie potrzeb i aktywności młodzieży z ich gminy. Przy pomocy zbieranych przez młodzież badań i materiałów Stowarzyszenie W.A.R.K.A. stworzy strategię działań prowadzonych dla młodzieży z gminy Warka na najbliższe lata.

Na zakończenie spotkania każdy z młodych uczestników projektu otrzymał na własne ręce gratulacje od przedstawicieli lokalnych władz, opiekunów i przedstawicieli Stowarzyszenie W.A.R.K.A.

Impreza okazała się dużym sukcesem, również dzięki doskonałemu miejscu spotkania – Hotelu pod Lasem w Chynowie, miejscu w którym każdy – nawet wysoce kreatywna młodzież może liczyć na zrozumienie i indywidualne podejście do potrzeb. Dzięki kameralności, atmosferze w której można łatwo realizować swoje plany co do spotkań udało się uzyskać powalający efekt, który był zwieńczeniem wielomiesięcznej pracy projektowej. Z tego miejsca chcemy w imieniu swoim i młodzieży serdecznie podziękować właścicielom Hotelu pod Lasem w Chynowie za umożliwienie nam zorganizowania spotkania, które każdy z uczestników z pewnością ciepło zapamięta.

To co chcemy podkreślać w promocji naszego hotelu to kameralny charakter obiektu, atmosfera, cisza oraz indywidualne podejście do każdego gościa i każdego wydarzenia. Proszę do tego dorzucić kilka własnych odczuć i będzie super!

To już meta projektu Społeczne Kreatyfki – szkoła reklamy słusznych idei. Czy jednak to koniec działań?

Absolutnie nie! W najbliższych dniach, zaprezentujemy kolejno wszystkie 14 kampanii społecznych, stowrzonych przez naszą uzdolnioną młodzież. Zapraszamy do zapoznawania się z nimi i podawania ich dalej, sprawmy aby kampanie ożyły! Może nawet w całej Polsce 😉

http://chynow.com.pl/
https://www.facebook.com/hotelchynow

Projekt realizowany w ramach programu Obywatele dla Demokracji, finansowanego z Funduszy EOG

PATRON MEDIALNY PROJEKTU:

Projekt realizowany w ramach programu Obywatele dla Demokracji, finansowanego z Funduszy EOG


Archiwum wiadomości:

* Uwaga! Powiat grójecki rusza!

* Rekrutacja do projektu „Społeczne kreatyfki – szkoła reklamy słusznych idei” – ZAKOŃCZONA

* Rusza nowy projekt „Społeczne kreatyfki – szkoła reklamy słusznych idei” Rekrutacja trwa

* Nowy projekt młodzieżowy na horyzoncie