Młodzież z gminy Chynów dostrzegła problem społeczny – używki łatwo dostępne dla młodzieży oraz przymykania na to oka przez osoby starsze, pełnoletnie. Grupa podjęła ten temat i realizuje kampanię społeczną dotyczącą tego zjawiska. W ramach projektu Społeczne Kreatyfki – szkoła reklamy słusznych idei, organizowanego przez Stowarzyszenie W.A.R.K.A., młodzież poprzez swoją kampanię chce zwrócić uwagę przede wszystkim rodziców na to, że niektórzy młodzi ludzie brną w ślepą uliczkę nałogów i uzależnień, niemal nie niepokojeni przez odpowiedzialne za nie osoby.
Chcą otworzyć oczy dorosłym na to, czego nie widać na pierwszy rzut oka. Zamierzają wykorzystać do tego 4 różne ulotki, które będą przekazywane podczas sytuacji, w których można i trzeba dotrzeć do rodzica nastoletniego ucznia.
Autorzy: Sylwester Wrona, Michał Sypływeć, Jakub Kowalczyk, Maciej Nowacki
opracowanie graficzne: Jakub Kijuc
Kampania została po raz pierwszy zaprezentowana podczas uroczystej Gali podsumowującej projekt. Podczas spotkania z pierwszymi odbiorcami projektu, młodzi twórcy kampanii przygotowali dwa plecaki, w których można było sprawdzić zawartość – odpowiednią lub nieodpowiednią.
Projekt „Społeczne Kreatyfki – szkoła reklamy słusznych idei” został zrealizowany przez Stowarzyszenie W.A.R.K.A. w ramach Programu Obywatele dla Demokracji, finansowanego z funduszy EOG.