Celem kampanii z Grójca jest uświadomienie rodzicom, młodzieży i innym zdrowotnych zagrożeń wynikających ze spożywania cukru obecnego w pozornie zdrowych produktach spożywczych. W ramach projektu Społeczne Kreatyfki – szkoła reklamy słusznych idei, organizowanego przez Stowarzyszenie W.A.R.K.A. , młodzież poprzez swoją kampanię chce zwrócić uwagę na propagowanie zdrowego trybu życia, na który w dzisiejszych czasach zwracamy dużą uwagę.
Chcą otworzyć oczy społeczeństwu na to, czego nie widać na pierwszy rzut oka.
Autorzy: Justyna Ryfczyńska, Piotr Galej
Opracowanie graficzne: Ewa Cieniak
Projekt „Społeczne Kreatyfki – szkoła reklamy słusznych idei” został zrealizowany przez Stowarzyszenie W.A.R.K.A. w ramach Programu Obywatele dla Demokracji, finansowanego z funduszy EOG.